Geloven in een betere wereld...

22-01-2020

Je nam het bootje

Hier nemen we dit als we huwen
Dan stappen we in het bootje

Jij niet, je nam het bootje
Op weg naar een betere wereld
Bang, koud maar ook vol verwachtingen

Ik zie het zo voor me
Kijkend naar je vrouw en kinderen
in de dichte mist.
Eventjes in haar hand knijpen
Je kinderen sussen.

En dan... Nat, koud, paniek.
En dan... 

En dan... Hatelijke berichten
Walgelijk
Degoutant
Mijn hart krimpt ineen...

En dan... Loop ik in die val?
Geef ik mijn mening?
Reageer ik net zo hatelijk naar hen toe?
Niet meer...

Mijn hart bloedt
En diep vanbinnen, hoop ik op een betere wereld.
Eentje met liefde en respect voor iedereen.
Utopie? Misschien...



LMarlaux © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin