Herboren

19-10-2020

Twee jaar geleden al...
Twee jaar geleden echt gekozen voor mezelf.
Het was een sprong in het duister.
Een sprong naar het onbekende.
Een sprong met ontzettend veel obstakels.
Een sprong met enorm veel verdriet.
Een sprong waarbij ik losliet.
Ik liet alles en iedereen los.
Mijn vele levens in één.
Het voelde goed.
Het voelde intens.
Het voelde bevrijdend.
Het voelde als thuiskomen.
Ik heb veel herinneringen die ik nu meer dan ooit koester.
Alles is verwerkt.
Alles is mooi afgewerkt.
De fijne kantjes zijn niet meer zo scherp.
De vriendschap en begrip van sommigen, des temeer.
Deze mensen en herinneringen zal ik koesteren tot het einde van mijn dagen.
En nu wordt het tijd om nieuwe, mooie herinneringen te maken.
Het voelt goed.
Het voelt intens.
Het voelt bevrijdend.
Het voelt als thuiskomen.

LMarlaux © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin