Oud en Nieuw

31-12-2019

2019 was heftig. En als ik zo rondom mij kijk en hoor, dan was dit bij bijna iedereen zo. Het was een jaar van loslaten. Mensen, problemen, dingen,.... Loslaten van wat ooit was. Loslaten van wat ik ooit had. Iets nieuw beginnen. Vechten, ploeteren, dipjes, hoge pieken, diepe dalen, opstaan en er voor gaan.

2019 was ook het jaar, voor mij dan toch, van afscheid nemen. Afscheid nemen van wat ooit was. Afscheid nemen van mensen. Mensen die ooit dicht bij me stonden. Afscheid nemen en loslaten. Heftige energie maar na alles zo bevrijdend.

Ben ik tevreden over 2019? Enorm. Ik heb het toch maar weer gedaan, gesteund door zoveel mooie mensen rondom mij. Personen waar ik eigenlijk geen hechte band mee had. Het voelt alsof ze hierboven mijn leven, mijn sociale kring, mijn hele zijn, compleet hebben omgegooid. Een ommekeer die zorgt voor rust in mijn hoofd maar zeker ook in mijn hart.

Ik ben er nog lang niet maar ben op de goeie weg!

Heel veel liefs en goed voor 2020! 

En... Nooit vergeten... Je bent nooit alleen!

Lotte x

LMarlaux © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin